Το τραγούδι αυτό δημιουργήθηκε με φυσικό τρόπο μέσα από τη συνεργασία των παιδιών με τον εκπαιδευτικό τους, σε μία προσπάθεια συναισθηματικής ενίσχυσής τους κατά την προσαρμογή τους στο νέο τους σχολείο τους μήνες Σεπτέμβριο-Νοέμβριο του 2022.
Παράλληλοι στόχοι ήταν η ανάπτυξη ευχάριστου κλίματος και ομαδικού πνεύματος, η γνωριμία και συσχέτιση με τα άλλα παιδιά, η κατανόηση του εκπαιδευτικού προγράμματος και η γνωριμία με τους σημαντικούς άλλους της Σχολικής μονάδας.
Ιδιαίτερα ενισχύθηκαν τα πιο διστακτικά παιδιά, αφού αισθάνθηκαν μοναδικά και σημαντικά μέσα από τον δικό τους ρόλο και είδαν όλους και όλες τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους να τραγουδούν χαμογελαστοί και χαμογελαστές το δικό τους σατυρικό καύχημα!
Συγκρεκριμένα, οι ποιότητες, που ενισχύθηκαν, ήταν:
Bonding: Τα παιδιά ήδη από τις πρώτες εβδομάδες γνωρίστηκαν, κοινωνικοποιήθηκαν και αισθάνθηκαν ομάδα.
Αυτοσαρκασμός: Απενοχοποίηση της έννοιας του «λάθους» και των προσωπικών δυσκολιών. Μοίρασμα των δικών μας αδυναμιών με την ομάδα και εμπιστοσύνη ότι όλοι μαζί ως κοινότητα θα εξελίξουμε τους ατομικούς μας στόχους!
Αναγνωστική ικανότητα: Τα παιδιά λαχταρούσαν να διαβάσουν στον πίνακα τα νέα δίστιχα!
Δεξιότητες μνήμης: Η συνεχής προσθήκη νέων στίχων αναπτύσσει τη μνήμη των παιδιών, όπως σε πολλά παλιά παιχνιδοτράγουδα.
Μουσική: Βιωματική ενασχόληση με την παραδοσιακή μουσική. Το τραγούδι βασίζεται σε ένα παραδοσιακό τραγούδι του γάμου και ηχογραφήθηκε συνοδεία πέντε παραδοσιακών οργάνων (κανονάκι, λαούτο, λύρα Κρήτης, ούτι, ταραμπούκα).
Θεατρικό παιχνίδι: Κάθε παιδί δραματοποίησε τον δικό του ρόλο και άλλα ομαδικά δρώμενα.
____
Ευχαριστούμε θερμά τους μουσικούς μας:
Γιώργο Χατζηαντωνίου (Λύρα Κρήτης), Θεοδώρα Φραγκάκη (κανονάκι), Μιχάλη Χατζηαντωνίου (ταραμπούκα), Σωτήρη Τσελέ (λαούτο).