Θέμα: “Μικροδιδασκαλίες Παιδαγωγικής“
Χώρος: Μικροβιολογικά και Τεχνολογικά Εργαστήρια Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
Εκ των μικροδιδασκαλιών όλων των φοιτητών του έτους μου, εκλέχθηκαν με μικτή επιλογή από τους φοιτητές και τους καθηγητές οι τρεις καλύτερες μικροδιδασκαλίες του εξαμήνου και εχτές είχαμε τον “τελικό”!
Ο Ενθουσιασμός μου δεν περιγράφεται!
Συναγωνιζόμενος άλλες δύο εξαιρετικές και πρότυπες μικροδιδασκαλίες με θέματα: “Κρούσεις-Φυσική-Β΄Λυκείου” και “Fake News-Πληροφορική-Α΄ Γυμνασίου”, η μικροδιδασκαλία μου βγήκε πρώτη με ποσοστό 60%, έναντι 30% και 10%.
Συγκεκριμένα:
Σε role playing θεματική, επέλεξα να ρισκάρω και να συνδυάσω τις δύο αγαπημένες μου ασχολίες. Την Παιδαγωγική και την Ψαλτική.
Έτσι σε υποτιθέμενο εργαστήριο Ψαλτικής Παρασημαντικής, μαθητές Γ΄Δημοτικού συμμετείχαν στη δεύτερη συνάντηση του Εργαστηρίου.
Ιδιαίτερη δυσκολία της διδασκαλίας το υβριδικό μαθησιακό περιβάλλον (ταυτόχρονη εξ αποστάσεως και δια ζώσης διδασκαλία).
Καθηγητές και συμφοιτητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, γνώρισαν και τραγούδησαν την κλίμακα της Βυζαντινής Μουσικής και ασκήσεις παραλλαγής και μέλους με τα τρία πρώτα σημάδια.
Ακολούθησε ψηφοφορία και απήλαυσα των επαίνων και του επάθλου!
Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους Συναγμίτες σπουδαστές που με βοηθούν όλα αυτά τα χρόνια να εξελίσσομαι ως δάσκαλος και ως άνθρωπος!
Νενικήκαμεν, λοιπόν και όχι Νενίκηκα!
Φορέας: Διιδρυματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με τίτλο «Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων», συνεργασία των Τμημάτων «Βιοϊατρικών Επιστημών» και «Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία» της Σχολής Επιστημών Υγείας και της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών αντίστοιχα, του ΠΑΔΑ και της ΑΣΠΑΙΤΕ.