
Όταν η ατομική πρόοδος είναι ευθύνη όλων
και οι χαρούμενες στιγμές είναι η αξιολόγηση της επιτυχίας!
και οι χαρούμενες στιγμές είναι η αξιολόγηση της επιτυχίας!
Πώς θα προσεγγίσουμε μια παραδοσιακή τέχνη
με σύγχρονες διδακτικές μεθόδους και προσεγγίσεις;
με σύγχρονες διδακτικές μεθόδους και προσεγγίσεις;
Πραγματική συσχέτιση με μία τέχνη
όταν οι καιροί επιτάσσουν χίλιες δυο σπουδές
χωρίς ουσιαστική αγάπη, αφιέρωση και ενδιαφέρον.
όταν οι καιροί επιτάσσουν χίλιες δυο σπουδές
χωρίς ουσιαστική αγάπη, αφιέρωση και ενδιαφέρον.
Εξ αρχής συνδέσαμε τη διδαχή της Σχολής με τη διδαχή του αναλογίου
όπου οι σπουδαστές ανταμώνουν, εμπνέονται, διδάσκονται και διακονούν!
όπου οι σπουδαστές ανταμώνουν, εμπνέονται, διδάσκονται και διακονούν!
Όραμά μας μία κοινότητα ανθρώπων που προσεγγίζουν τη μουσική μας
έξω από κουτιά και δογματισμούς.
έξω από κουτιά και δογματισμούς.
13 χρόνια προσφοράς
«Η αγάπη του για την εκπαίδευση είναι έκδηλη σε κάθε περίσταση και έχει έναν μοναδικό τρόπο να μεταδίδει βιωματικά στους μαθητές του πληροφορίες και στοιχεία που σχετίζονται με την πολιτιστική μας κληρονομιά.»
PYP Coordinator of CGS
PYP Coordinator of CGS
Το «Σύναγμα» είναι ένα μουσικό εργαστήρι ψαλτικής και παραδοσιακής μουσικής. Ιδρύθηκε το 2013 από τον Νίκο Φραγκάκη και τους πρώτους του μαθητές, που πλαισίωναν με ζήλο και ενθουσιασμό το αναλόγιό τους.
Με την πάροδο των ετών στο δυναμικό της σχολής προστέθηκαν εξαιρετικοί συνεργάτες, όπως ο Δήμος Παπατζαλάκης, ο Σωτήρης Γεντής και ο Θανάσης Ατσαλάκης, ενώ στα της φωνητικής και παραδοσιακής μουσικής οι Γιάννης Χριστόπουλος, Μαρία Κοτσίρη, Χαράλαμπος Μουρούζης κ.ά.
Εξ’ αρχής βασικό μέλημα των δασκάλων ήταν η σύνδεση της σπουδής με τη διακονία του αναλογίου. Δεκάδες μαθητές κάθε ηλικίας πλαισιώνουν εκτός από τα ολιγομελή τμήματα βασικής σπουδής, έναν ανδρικό και έναν γυναικείο χορό με πλούσια δράση.
Σημαντικά πονήματα της σχολής αποτελούν οι αξιόλογες δισκογραφικές παραγωγές των χορών, οι ερευνητικές εργασίες και τα καλαίσθητα συγγράμματα.
Τέλος, αντικείμενο έρευνας και βασική δραστηριότητα του διδασκαλείου αποτελεί η βιωματική μεταλαμπάδευση της μουσικής μας σε παιδιά Δημοτικού. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από διαδραστικά εργαστήρια, υπό τον θεσμό δύο κατευθύνσεων: «Synagma to School» και «Trad-PIERCE-ional».